poniedziałek, 3 lutego 2014

Inbound Marketing ... i co poza tym?

Inbound Marketing jedyną opcją na działania w internecie...?

Marketing Przychodzący

Ciekawym faktem, ale również pewnego rodzaju zaskoczeniem jest fakt, że w USA, gdzie Inbound Marketing jest znacznie bardziej popularny, niż w Polsce, duże firmy całkowicie przekształcają procesy tak, by sprostać nowym oczekiwaniom stawianym przez strategię Marketingu Przychodzącego.

Na czym to konkretnie polega...?

Do tego momentu, marketing i w jego skład wchodzący marketing online, koncentrowały się na produkcie, eksponując jego cechy, które w oczach marketerów - często na podstawie wniosków wyciągniętych z badań - są istotne dla Klientów.

Powoduje to, - patrząc z szerszej perspektywy - że Handlowcy zaczynają "wciskać" Klientom, to, co marketing uważa za jedyną słuszną prawdę, to zaś w konsekwencji powoduje kurczenie rynku, oraz negatywne nastawienie ze strony odbiorców.


Jak sobie z tym radzi biznes oparty o Inbound Marketing?

Inbound Marketing zakłada komunikację opartą na dostarczaniu wartości dla Klienta. Wartość ta wynika z jakości dostarczanej treści.

Idąc dalej, przekłada się to na nastawienie, oraz początkowe pozycje w rozmowach handlowych. Klient, jak tym, który otrzymał już wartościową treść wtedy, kiedy jej szukał.


Moim zdaniem nie zabraknie niebawem miejsca na outbound marketing.


Inbound Marketing jest przyszłością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz