Inbound Marketing jedyną opcją na działania w internecie...?
Ciekawym faktem, ale również pewnego rodzaju zaskoczeniem jest fakt, że w USA, gdzie Inbound Marketing jest znacznie bardziej popularny, niż w Polsce, duże firmy całkowicie przekształcają procesy tak, by sprostać nowym oczekiwaniom stawianym przez strategię Marketingu Przychodzącego.
Na czym to konkretnie polega...?
Do tego momentu, marketing i w jego skład wchodzący marketing online, koncentrowały się na produkcie, eksponując jego cechy, które w oczach marketerów - często na podstawie wniosków wyciągniętych z badań - są istotne dla Klientów.
Powoduje to, - patrząc z szerszej perspektywy - że Handlowcy zaczynają "wciskać" Klientom, to, co marketing uważa za jedyną słuszną prawdę, to zaś w konsekwencji powoduje kurczenie rynku, oraz negatywne nastawienie ze strony odbiorców.
Jak sobie z tym radzi biznes oparty o Inbound Marketing?
Inbound Marketing zakłada komunikację opartą na dostarczaniu wartości dla Klienta. Wartość ta wynika z jakości dostarczanej treści.
Idąc dalej, przekłada się to na nastawienie, oraz początkowe pozycje w rozmowach handlowych. Klient, jak tym, który otrzymał już wartościową treść wtedy, kiedy jej szukał.
Moim zdaniem nie zabraknie niebawem miejsca na outbound marketing.
Inbound Marketing jest przyszłością.
Na czym to konkretnie polega...?
Do tego momentu, marketing i w jego skład wchodzący marketing online, koncentrowały się na produkcie, eksponując jego cechy, które w oczach marketerów - często na podstawie wniosków wyciągniętych z badań - są istotne dla Klientów.
Powoduje to, - patrząc z szerszej perspektywy - że Handlowcy zaczynają "wciskać" Klientom, to, co marketing uważa za jedyną słuszną prawdę, to zaś w konsekwencji powoduje kurczenie rynku, oraz negatywne nastawienie ze strony odbiorców.
Jak sobie z tym radzi biznes oparty o Inbound Marketing?
Inbound Marketing zakłada komunikację opartą na dostarczaniu wartości dla Klienta. Wartość ta wynika z jakości dostarczanej treści.
Idąc dalej, przekłada się to na nastawienie, oraz początkowe pozycje w rozmowach handlowych. Klient, jak tym, który otrzymał już wartościową treść wtedy, kiedy jej szukał.
Moim zdaniem nie zabraknie niebawem miejsca na outbound marketing.
Inbound Marketing jest przyszłością.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz