sobota, 1 lutego 2014

Skuteczność Inbound Marketingu nie jest przesadzona.

Inbound Marketing
Osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, wymaga umiejętności matematycznych, artystycznych, naukowych, oraz kreatywności.

Czasy, kiedy zdobycie i utrzymanie wysokich pozycji w Google było proste, należą do przeszłości.

Z drugiej jednak strony, kampaniePPC, oraz SEO - White Hat SEO uściślając - są kluczem do pozyskania wartościowego ruchu na stronę.

Chcesz wiedzieć jak Inbound Marketing wpływa na SEO?

Zgodnie z odwiecznymi założeniami algorytmu wyszukiwania Google, proces pozycjonowania powinien odbywać się w sposób "naturalny".

Ujmując w skrócie: Przez długi czas pozycjoneromudawało się "przechytrzyć" algorytm Google, ale trudno Google, jak to Google - firma z potencjałem - postanowiła ukrócić proceder i wprowadziwszy pewne zmiany (Google wprowadza je systematycznie) sprawiła, że na dzień dzisiejszy, chcąc, aby nasza strona była wysoko w wynikach wyszukiwania, musimy tworzyć wartościową treść. ... dużo wartościowej treści...

Bardzo udany model biznesowy w wykonaniu Google. Użytkownicy tworzą treść, którą spółka później w takiej, czy innej formie monetyzuje. Sprytne! :)

Tak, czy inaczej: Nie tworzysz dobrej jakościowo treści i liczysz na wysokie pozycje strony w SERP? będziesz rozczarowany...

Chcąc wybrać najlepsze narzędzie do tworzenia contentuwarto zacząć od blogów. Są one z reguły proste, umożliwiają interakcję, oraz stosunkowo łatwą popularyzację treści.

Dodatkowo przecież, treść w formie tekstu o ile nie jest najbardziej angażująca (najbardziej angażująca jest grafika), to jest najlepsza do przekazania informacji na temat rozwiązania, technologii, produktu, firmy, czy czegokolwiek innego... Warto to docenić...

Pierwsze pytanie na które bezwzględnie należy sobie odpowiedzieć, to: Czego szukają moi Klienci? 

... następnie należy Im to jedynie dostarczyć...

I tu zaczyna się ogromne pole do manewru. To otwiera się morze możliwości kreowania wartości marki.

Warto to docenić i - jak to zwykle bywa - warto być chociaż drugim (pierwsi gracze ponoszą największe inwestycje, więc lepiej być tuż za Nimi). :)

Twórz treść, promuj ją, angażuj, dyskutuj, a efekty przyjdą...

W tym kierunku ewoluuje cały biznes - to już nie przyszłość. To teraźniejszość.

Uprzedzając pytania: Content Marketing jest narzędziem Inbound Marketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz